• شنبه ٢٢ بهمن ١٤٠١-١٧:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦١١٨
سوده نجفی؛

پیروزی انقلاب اسلامی مکتب جهان‌بینی را پدیدآورد

سالروز ۲۲بهمن ۱۳۵۷ یادآور روزی است که نهضت مردم ایران به رهبری امام‌خمینی به نقطه عطف تاریخ خود رسید.

۲۲بهمن سالروز شکل‌گیری تحولی بنیادین، اساسی و ریشه‌داری است که فرآیندی جدید را در نظام حکمرانی ملی رقم زند و واژه‌های استقلال و آزادی، حفظ ارزش و جایگاه زنان، حقوق شهروندی و اقتدار ملی و مذهبی معنی واقعی می‌گیرد.

با وجود تمامی تلاش‌هایی که از سوی دشمنان اسلام و نظام در سطح بین‌المللی برای جلوگیری از پیروزی نهضت جمهوری اسلامی‌ انجام شد اما تلاش‌هایشان به ثمر نرسید و ما امروز شاهد توسعه، رشد و پیشرفت کشوری هستیم که مستقل از قدرت‌های بیگانه نخبگان متعددی را در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف پرورش می‌دهد.

پیروزی انقلاب اسلامی تنها جنبه اجتماعی و فرهنگی و سیاسی نداشت بلکه مکتب جهان‌بینی را پدید‌آورد که خط‌مشی برای سایر انقلاب‌ها خصوصا در سال‌های اخیر بود.

با وجود تمامی توطئه‌ها و تحرکاتی که در ماه‌های گذشته در قالب اغتشاشات از سوی دشمنان نظام و جمهوری اسلامی برای انحراف جوانان و ملت ایران صورت گرفت به دلیل پایبندی و هم پیمانی ذاتی که در درون کشور حاکم بود سیمای حقیقی مکرکنندگان بر همگان آشکار شد.

بار دیگر‌ مردم شریف ایران برای تجدید بیعت با انقلاب اسلامی‌، ولایت مقام معظم رهبری، حفظ وحدت و یکپارچگی و پاسداشت حرمت خون شهدایی که در این مسیر جان فدا کردند به میدان آمدند و نقش آفرینی کردند.

همچنان که پاسداشت بزرگ‌ترین روز تاریخی هر کشور در فرهنگ‌های دنیا رایج است ما نیز به چنین فرهنگی پایبندیم تا این انقلاب نسل به نسل و‌ سینه به سینه به دست منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) برسد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: